Pratite nas i na Facebook-u

Zatvori

Samsung Galaxy Buds ili Buds Live ne rade? Evo kako da ih popravite!

Samsung Galaxy Buds ili Buds Live ne rade? Evo kako da ih popravite!

Jedna ili obe Galaxy Buds / Buds + / Live slušalice iznenada ne rade? Pokušali ste sa klasičnim punjenjem ali jednostavno se ne pune? Ne brinite, možda imamo rešenje!

Samsung Galaxy Buds, Galaxy Buds + i Galaxy Buds Live najbliži su rivali Apple-ovim AirPods-ima, barem u pogledu popularnosti. Iako postoji nekoliko manjkavosti svake od njih, ovaj asortiman naušnica Samsunga je jedna od najsigurnijih, opštih preporuka za prosečnog potrošača. Ali ponekad se dešava da dođete u situaciju da jedna ili obe vaše slušalice prestanu da rade i više se ne prikazuju u aplikaciji Galaxy Wearable. Ako ste u ovoj situaciji sa Galaxy Buds, Galaxy Buds + ili Galaxy Buds Live, ne brinite, ovo bi moglo biti rešenje za vas.

 



Ako nekoliko dana ne koristite Galaxy Buds, možda ćete doći u situaciju da se ne uključuju. Izgledaju mrtvo, bez reakcije kada ih izvadite iz futrole ili ih vratite nazad. Aplikacija Galaxy Wearable možda pokazuje malo napunjenosti baterije na kućištu, ali ništa za jednu od slušalica. Ukoliko su obe prazne, možda se neće pojaviti ni u aplikaciji Wearable, jer futrola ne komunicira direktno sa telefonom i trebaju joj Buds u radnom stanju za komunikaciju. Iako se problem ne dešava ako redovno koristite slušalice, očigledno se dešava ako ih niste koristili duže vreme.

Evo koraka koje smo sledili da oživimo obe prazne slušalice na Galaxy Galaxy Buds +:

  1. Uverite se da je futrola dovoljno napunjena. Futrola ima LED diodu spolja i trebalo bi da svetli zeleno kada se povežete na izvor napajanja (žični / bežični). Zelena boja označava punu bateriju, ali postupak bi trebao raditi sve dok znate da je kućište dovoljno napunjeno.

  2. Otvorite poklopac na kućištu.

    1. Ako jedna od vaših slušalica radi, uverite se da je dovoljno napunjena (idealno 100%) i izvadite je iz futrole. Na ovaj način, radna slušalica neće ometati prikazivanjem sopstvenog statusa punjenja, a kućište će izveštavati o statusu punjenja samo na mrtvoj slušalici.

    2. Ako su vam obe slušalice prazne, odaberite jednu koju biste prvo oživeli, a kasnije ponovite postupak sa drugom.



  3. Stavite praznu slušalicu u futrolu. Ne zatvarate futrolu.

  4. Čim stavite prazne slušalice u futrolu, LED lampica sa unutrašnje strane futrole će trenutno postati crvene boje, što označava „punjenje je u toku“, a zatim će postati zelene boje, što znači da je „punjenje završeno“ u roku od nekoliko sekundi.

  5. Kada LED lampica sa unutrašnje strane futrole postanezelena, pomerite slušalicu tako da LED lampica ponovo postane crvena. Ostaće crvena samo nekoliko sekundi pre nego što postane zelena.

  6. Ponavljajte korak 4 iznova i iznova dok ne dobijete neprekidno crvenu LED lampicu koja ostaje crvena duže vreme. 



Možda ćete morati da ponovite korak br.4 između 25-50 puta po mrtvoj slušalici. Ali na kraju, LED lampica će ostati crvena tokom dužeg vremenskog perioda, a nešto kasnije, slušalice će se pojaviti u aplikaciji Galaxy Wearable sa punjenjem od 1%. Nakon što oživite jednu slušalicu, možete je pustiti da se napuni do kraja, a zatim ponovite isti postupak na drugoj. Koraci su isprobani sa Galaxy Buds +, ali bi trebalo da rade i na starijim Galaxy Buds i novijim Galaxy Buds Live.

Nije jasno zašto se problem uopšte pojavljuje. Postavljanje slušalica u futrolu trebalo bi da ih isključi i spreči dalje pražnjenje baterije. I sama futrola bi trebalo da može da napuni slušalice kada su prazne, jer su upravo skladištenje i punjenje svrha futrole. Dakle, sve dok u futroli ima malo punjenja, bubice bi trebale da se pune - što se izgleda ne dešava ako Buds dostignu i ostanu na nivou od 0% tokom dužeg vremenskog perioda. A prelazak na zelenu LED lampicu ukazuje da se punjenje samo ukratno odvija na potpuno (dugo) praznoj slušalici, sprečavajući da se slušalica automatski oživi.



Ako ovaj postupak ipak ne oživljava prazne slušalice, možete isprobati nekoliko drugih koraka. Možete pokušati da otkačite slušalice sa povezanog pametnog telefona pre nego što isprobate korake i ponovo ih povežete samo kada imate dobar neprekidni status crvene LED lampice minimum sat vremena. Možete i da probate hard reset (otvorite futrolu, dodirnite i držite bubice u futroli, LED lampica u futroli će treperiti crveno, zatvorite futrolu), ali ovo možda neće uspeti za sve modele. Takođe, možete pokušati da očistite nečistoće na konektorima za punjenje, ali vodite računa da ih pritom ne oštetite.

Ako su vaše Galaxy Buds / Buds + / Buds Live i dalje prazne, možda vam neće preostati ništa drugo nego da ih odnesete u servisni centar i popravite / zamenite. Imajući u vidu situaciju sa COVID-19 i opšte savete da ostanete kući, gore navedeni koraci mogu vredeti pokušaja.