Pratite nas i na Facebook-u

Zatvori

Kako refundirati novac koji je potrošen kupovinom na iTunes ili App Store-u?

Kako refundirati novac koji je potrošen kupovinom na iTunes ili App Store-u?

Nebitno da li ste nešto kupili greškom ili vam se ne sviđa to što ste kupili, dešava se čak da dobijete dupli račun pri kupovini, tada je vreme da se žalite kako bi ste dobili novac nazad!

Evo kako da zahtevate da vam iTunes ili App Store vrati novac:

  1. Startujte iTunes, bilo preko Mac ili PC računara.



  2. Kliknite na svoje ime na vrhu ekrana i u padajućem meniju idite na “Accaunt info”.

  3. Unesite svoju lozinku kada to od vas bude traženo kako bi ste nastavili dalje.

  4. U okviru “Purchase History” kliknite na “See All”.

  5. Zatim kliknite na strelicu koja se nalazi pored kupovine koju ste prethodno načinili.

  6. Kliknite na “Report a Problem”.

  7. Po kliku na “Report a Problem” bićete preusmereni na Apple web stranicu. Tu trebate da ispratite nekoliko nametnutih koraka nakon prijavljivanja i uneti svoje razloge kako bi zatražili refundiranje.




iTunes obično ne vraća novac ako se žalite nakon 90 dana od kupovine. Čim završite zahtev za refundiranje dobićete email o načinjenoj žalbi. Osnovane žalbe se u glavnom rešavaju nakon dan, dva.