Pratite nas i na Facebook-u

Zatvori

Kako rešiti problem sa Google Play prodavnicom?

Kako rešiti problem sa Google Play prodavnicom?

Imate problem sa Google Play prodavnicom? ne može da se startuje? Ne možete da preuzmete aplikaciju? Pre nego što dignete uzbunu primenite ove savete koje smo vam pripremili jer će vam oni verovatno pomoći da rešite svoj problem! 

U poslednje vreme nam se javljaju mnogi korisnici Android platforme koji imaju problem sa Google Play prodavnicom. Generalno problem je svima isti, nekome neće da se startuje aplikacija ili ako je startuju onda ne mogu da preuzmu aplikaciju. Mi smo rešili da pomognemo korisnicima Android-a koji imaju ovakav problem pa smo pripremili nekoliko saveta koje svi mogu primeniti u ovim situacijama.

Čišćenje keš (emg. cache) memorije

U većini slučajeva čišćenjem keš memorije se može rešiti ovaj problem. Ukoliko želite da saznate šta je keš memorija i čemu služi, kliknite na ovaj LINK. Kako bi ste očistili keš samo za aplikaciju Google Play prodavnica , morate otići na: podešavanja > menadžer aplikacija  i na listi koja se nalazi pod naslovom “Sve” trebate naći “Google Play” aplikaciju. Kada dodirnete na nju imaćete mogućnost da obrišete keš dodirom na taster “obriši keš memoriju” (eng. clear cache).



Brisanje podataka

Ako brisanje keš podataka nije dovelo do toga da Google Play prodavnica proradi, onda je možda vreme da na istom mestu gde ste obrisali keš memoriju obrišete i podatke (eng. clear data). Dakle, sve što treba da učinite je da dodirnete na taster “obriši podatke”.

Brisanje zakrpa

Ako i ovo nije pomoglo to znači da je nešto ozbiljnije u pitanju. Nekada zakrpe mogu napraviti haos i sprečiti da aplikacije rade normalno. Kako bi ste se uverili da nije do toga, obrišite zakrpe. To ćete moći da obavite tamo gde ste brisali keš memoriju i podatke, samo ovaj put morate da dodirnete na taster “deinstaliraj dopune” (eng. uninstall updates).

Google Play Usluge

Ako Google Play prodavnica i dalje ne radi, rešenje se možda krije iza druge aplikacije. Zapravo, predlažemo vam da obrišete keš memoriju aplikacije “Google Play Usluge” (eng. Google Play Services). Naravno procedura brisanja keš memorije ove aplikacije je poput one za aplikaciju Google Play prodavnica.

Aktivirajte “Download Manager”

Ako ste kojim slučajem deaktivirali "menadžer preuzimanja" (eng. download manager), Google Play prodavnica neće raditi. Da bi ste ponovo aktivirali menadžer preuzimanja idite na: podešavanja > menadžer aplikacija > sve i na listi pronađite “menadžer preuzimanja” aplikaciju. Dodirnite na nju i u gornjem desnom uglu gde obično stoji “deinstaliraj” biće opcija “onemogući” ili “omogući”. Ako je “onemogući” onda je sve u redu, ali ako je “omogući” to znači da trebate da dodirnete tu kako bi ste omogućili menadžer preuzimanja.



Obrišite Google nalog i postavite ga ponovo

Ako do sada ništa od ovog nije pomoglo onda je vreme da se pozabavite sa Google nalogom. Vratite se ponovo u podešavanja svog telefona ali ovaj put idite na naslov “nalozi” i dodirnite na Google nalog. Tu ćete imati dodatne opcije gde možete ukloniti nalog. Obavite to pa nakon toga odmah ponovo postavite Google nalog kako bi ste mogli da koristite Google Play prodavnicu.

Vratite telefon na fabrička podešavanja

Ako ste stigli do ovog koraka onda ste verovatno očajni jer ništa od ovog nije pomoglo. Jedno što vas može spasiti je vraćanje telefona na fabrička podešavanja. Iskreno se nadamo da će vam to pomoći i vašem problemu staviti tačku. Kako bi ste telefon vratili na fabrička podešavanja, OVDE pogledajte detaljno uputstvo kako da to obavite.