Pratite nas i na Facebook-u

Zatvori

Kako pratiti vreme provedeno u radu na računaru? [Windows, Android]

Kako pratiti vreme provedeno u radu na računaru? [Windows, Android]

Evo kako da znate koliko ste vremena proveli radeći na računaru ili telefonu i kasnije analizirati sve to radi utvrđivanja produktvnosti i sličnih korisnih informacija.

Radno vreme na računaru “slobodnih umetnika” ili vam "freelancer-a" često biva probjeno! To govorimo jer se pojam o vremenu lako izgubi kad se radi za računarom i na nekom bitnom projektu. A freelancer-i obično i imaju taj tempo rada. Mahom su im svi projektu bitni i neretko provode mnogo vremena za računarom ili telefonom.

 



Međutim, kako ipak oragnizovati posao bolje i pratiti vreme provedeno u radu? Kako uopšte znati koliko smo zapravo proveli vremena radeći na nekom projektu. Kako to analizirati i ustanoviti koji su sati najproduktivniji? Pa... Postoji aplikacija koja će vam u tome pomoći! U pitanju je aplikacija koja se naziva "WorkingHours" i koja je dostupna za Windows 10 i Android platformu.

Android

>> WorkingHours <<

Windows 10

>> WorkingHours <<

Da se razumemo, na internetu postoji mnogo korisnih aplikacija koje mogu obaviti i više nego što WorkingHours može. Međutim, nismo želeli “da se zarobimo” nekom prekomplikovanom aplikacijom koja bi nam više vremena oduzela samo za njeno postavljanje nego za korišćenje. Ipak je ideja da što manje provedemo vreme “zujeći sa strane”, a više radeći na projektu. Zar ne?



Shodno tome, WorkingHours je super rešenje jer se aplikacija može koristiti i na Windows 10 uređajima, i na Android uređajima. Uz sinhronizaciju koja je dostupna, ova kombinacija je ubitačna! Barem za nas. Jednostavan korisnički izgled, proste ali zgodne opcije i mogućnost čuvanja svih podataka u Microsoft Excel formatu je sasvim dovoljno za sve potrebe pojedinca ili manje grupe zaposlenih.

>> Najbolje finansijske aplikacije za pametan telefon! <<

>> Microsoft Lens je idealna aplikacija za skeniranje beleški i dokumenata! (VIDEO) <<



>> Kako podesiti podsetnik na bazi lokacije! [2017] <<

Pa hajdemo onda da vam objasnimo kako aplikacija funkcioniše. Ovaj put ćemo uzeti za primer Windows verziju aplikacije. I ne brinite, sve je identično na Android verziji WorkingHours aplikacije.

Kada pokrenete WorkingHours aplikaciju, u samom vrhu ćete naći sve neophodne opcije. Tu možete da započnete novo praćenje radnog vremena klikom na “+” taster.



Pri kreiranju novog praćenja, sa desne strane prozora će se prikazati polja koja možete popuniti radi lakše organizacije. Tu ćete imati na raspolaganju sledeće:

Naslov (eng. description) - primera radi, ovde možete uneti naziv projekta.

Opis (eng. details) - U opisu je zgodno uneti mesto rada, deo projekta na kojem trenutno radite i spisak aktivnosti van projekta.

Zadatak (eng. tast) - Ako imate konkretne zadatke koje treba da obavite po pitanju projekta, onda je moguće dodati i koji su to zadaci. Naravno, bitno ih je prethodno predifinasti u podešavanjima aplikacije.

Početak rada (eng. start of work) - Ukoliko ste zaboravili da pokrenete praćenje rada od samog starta, uvek možete uneti ručno kada ste počeli ili/i završili.

Ono što je super je mogućnost pauziranja brojača koji beleži vreme provedeno u radu. Samim tim, ukoliko želite da napravite pauzu, dovoljno kliknuti na “II” taster za pauzu i problem je rešen. Bilo bi bezveze da svaki put zbog pauze, za ručak recimo, treba da iznova kreirate praćenje rada na računaru.

U centralnom delu prozora aplikacije ćete imati evidenciju prethodno provedenog rada na računaru koji ste zabeleželi. Tu možete da vidite tačno vreme provedeno u radu, kao i one informacije koje inače unoste pri kreiranju beleženja rada.

Među tim tasterima za kreiranje, pauziranje i zaustavljanje praćenja rada na računaru se nalazi i taster “Filter” za filtriranje liste zabeleženih radnih dana tj. sati prema nazivu ili tagovima.

Tu je i taster za analitiku putem kojeg pristupate prikazu prema danu, nedelji, mesecu, godini i slično. Uglavnom, tu možete videti kojih dana u nedelji ste najproduktivniji, ali i u koje vreme u toku.

Dodirom na taster za podešavanja se pristupa opcijama za prilagođavanje prikaza kalendarskuh događaja, odnosno zadataka, za čuvanje svih podataka u Microsoft Excel formatu, za kontrolu sinhronizacije sa oblakom, za dodavanje Cortana komandi i za dodavanje novih zadataka tj. tagova.

Moramo istaći da su Cortana komande veoma koriste. Veoma je zgodno pauzirati praćenje radnog vremena komandom “Hey Cortana, pause work timer”. Ili ga nastaviti beleženje radnog vremena komandom “Hey Cortana, resume work timer”.

Čovek koji stoji iza ove i još mnogo drugih sličnih aplikacija je Timo Partl. Do nedavno je koristio samo Windows telefon, a je ovog meseca ipak prešao na Android. Srećom po korisnike, on će nastaviti sa razvijanjem Windows aplikacija, ali je zato krenuo sa adaptiranjem svojih već kreiranih aplikacija za Android platformu. Otuda i dostupna verzija WorkingHours aplikacije i za Android pored Windows 10 platforme.