Pratite nas i na Facebook-u

Zatvori

Telekomove usluge su sada brendirane samo pod “MTS” nazivom, pogledajte novi logo!

Telekomove usluge su sada brendirane samo pod “MTS” nazivom, pogledajte novi logo!

Telekom Srbija će imati novi, "stari" jednostavni brend za sve svoje usluge, ali i potpuno novi logo. Pogledajte!

Telekom Srbija će od danas, 6. aprila 2015. godine, sve svoje telekomunikacione usluge potpisivati jednim brendom, a to je dobro poznati “MTS”. Uz ovu odluku nam dolazi potpuno novi identitet koji pod jednim imenom okuplja sve usluge i servise kompanije. Dakle sada ćemo pod brendom MTS smatrati fiksnu i mobilnu telefoniju, internet, televiziju i druge multimedijalne usluge.  

 



Sveobuhvatni brend mts rezultat je nastojanja da izgradimo jaku, modernu i prepoznatljivu tržišnu marku koja će na najbolji način komunicirati sve usluge kao i vrednosti za koje se naša kompanija zalaže. Želeli smo da ova promena bude jasna i upečatljiva za naše korisnike, prihvaćena kao zajednički korak napred. Novi vizuelni identitet i poruka prevashodno odražavaju našu usmerenost ka poboljšanju korisničkog iskustva u svakom segmentu pružanja usluga”, navodi izvršna direktorka za privatne korisnike kompanije Telekom Srbija, Natalija Jegdić. 

Logo koji možete videti u prilogu ilustruje jednu ogromnu zajednicu koja se širi i umnožava. Formirane oko čvrstog i već utemeljenog centra, mnoštvo jedinica koje čine razigranu a ipak jedinstvenu formu, ukazuju na inovativan i dinamičan brend.  

Slogan “Tvoj Svet” je potvrda želje kompanije da novi MTS bude u potpunosti posvećen ispunjavanju korisnikovih planova i potreba, kao i ostvarivanju njegovih ideja i inspiracije.

Novi brent MTS će se u buduće naći u svim aspektima komunikacija usluga kompanije, takođe on će se koristiti za potrebe prodaje i direktnog kontakta sa korisnicima. Logo Telekom Srbija će se upotrebljavati u korporativnim komunikacijama, institucionalnom delovanju kompanije, kao i društveno odgovornim projektima, podršci kulturi i sportu i ostalim oblastima delovanja kompanije.

Sve ovo govori da je kompanija Telekom Srbija rešila da sve svoje usluge ovekoveči već čvrstimi poznatim brendom kako bi osigurala svoj rast i napredak. Takođe, uz kvalitetan brend koji okuplja mnoge usluge, prostor za ekspanziju će biti znatno širi.