Pratite nas i na Facebook-u

Zatvori

Huawei beleži dobar rast prihoda iako se suočava sa problemima!

Huawei beleži dobar rast prihoda iako se suočava sa problemima!

Huawei uprkos problemima sa kojim se suočava uspeva da napravi sjajne rezultate i ostane vrlo bitan "igrač" tehnološkom svetu. 

Huawei se suočio sa višestrukim globalnim krizama poslednjih meseci, ali to nije sprečilo kineskog tehnološkog giganta da uživa u nekom uspehu.

 



Kompanija je upravo prijavila prihod od 454 milijarde kineskih juana (oko 64,9 milijardi USD) za prvu polovinu 2020. godine, odnosno oko 13,1% više u odnosu na 2019. Čak je povećala neto profitnu maržu sa 8% na 9,2% u tom periodu .

Iako Huawei nije ulazio u detalje za trenutno nerevidirane podatke, veruje da pandemija COVID-19 nije bila toliko štetna kao u drugim kompanijama. Komunikaciona i informaciona tehnologija postali su "ključno sredstvo" kako za borbu protiv virusa, tako i za pokretanje ekonomskog oporavka, navode u kompaniji.

Ovaj učinak usledio je uprkos bledom prvom tromjesečju, kada je kompanija zabeležila porast prihoda od samo 1,4% u odnosu na prošlu godinu. Pandemija je zahvatila celu mobilnu industriju, navodeći kompanije da usporavaju proizvodnju, zatvaraju maloprodajne prodavnice i izgube deo prodaje uređaja. Čini se da je Huawei bio posebno teško pogođen tokom tog prvog tromesečja, kada je pandemija bila na vrhuncu u Kini, rodnoj zemlji kompanije.

Takođe je primetno da je do uspeha došlo uprkos stalnom pritisku SAD. SAD je produžila zabranu trgovine sa Kineskom kompanijom do maja 2021. godine, a izveštaji u The Telegraph-u i na drugim mestima ukazuju na to da će Velika Britanija možda preispitati svoju odluku da dozvoli Huawei opremu u ne-osnovnim delovima svojih 5G mreža.

Rezultati Huawei-ja sugerišu da su dani brzog rasta iza njih. Iako je rast od 13,1% primetan, znatno je manji od porasta od 39%, koji je Huawei video godinu dana ranije. Ovo je navodno očekivano kada Huawei kaže da su njegovi rezultati u prvom tromesečju ispunili očekivanja, ali ostaje sumnja da je kompanija usporila - i bez pristupa tržištima poput Američkog, kompanija možda neće imati puno prostora za rast.