Pratite nas i na Facebook-u

Zatvori

Kako aktivirati novi Facebook za računare?

Kako aktivirati novi Facebook za računare?

Od sada je moguće probati novi korisnički izgled Facebook-a putem desktop računara. Evo šta treba da uradite kako bi se prebacili na novi Facebook izgled za desktop računare!

Većina nas će uskoro dobiti mogućnost da koristi novi dizajn Facebook-a na za računare koji ima za cilj da naglasi dve najvažnije funkcije Facebook-a: događaje i grupe.

 



Još prošle godine smo imali velike promene Facebook platforme, ali pre svega za mobilne uređaje. Dakle, Facebook aplikacija za telefone je doživela ogromne promene u međuvremenu, a sada polako te promene stižu i na desktop.

>> F8 conference in 2019 video <<

Većina Facebook korisnika imaće mogućnost pristupu novom dizajnu na desktop računarima jednostavnom aktivacijom koja podrazumeva bukvalno tri klika. Evo šta treba da uradite:

1. Pristupite Facebook strani. Nije bitno da li ste na “Novosti” stranici ili na svom nalogu.

2. Zatim u gornjem plavom panelu, pored tastera “Brza pomoć”, kliknite na malu strelicu kako bi otvorili padajući panel sa opcijama.



3. U padajućem paneli će biti opcija “Switch to new Facebook”.

U slučaju da nemate “Switch to new Facebook” taster za prebacivanja na novi dizajn, ne brinite, trebao bi se uskoro pojaviti i vama.  



Novi izgled radne površine omogućava brži pristup nekim glavnim funkcijama Facebook-a, takođe koristi čistiji i jednostavniji dizajn sa izdašnijom količinom belog prostora. Novi redizajn uključuje veće fontove i mogućnost aktiviranje tamnog režima.

Facebook priče (eng.story) su premeštene iznad polja  za “ažuriranje statusa” dok se odmah iznad odeljka za “priče” nalazi redizajnirana traka sa karticama koje su se prethodno nalazile u levom uglu ekrana.



Naznačajnija promena u dizajnu je nova kartica “Grupe” koja se nalazi na redizajniranoj traci u gornjem delu ekrana. Dodirom na karticu dovešće vas do personalizovanog feed-a koji vam prikazuje najpopularnija dešavanja grupa čiji ste član, a istovremeno su vam predložene nove grupe na osnovu vaših interesa.

U slučaju da želite aktivirati tamni režim, jednostavno pristupite podešavanjima dodirom na taster koji je prikazan strelicom na dole, potom dodirnite na prekidač “Tamni režim”.

Facebook se obavezao da će svoju društvenu mrežu transformisati u “Komunikacionu platformu orjentisanu na privatnost”, tako što će se više fokusirati na grupe i dogadjaje.

Grupe trenutno imaju oko 400 miliona aktivnih korisnika, dok 700 miliona ljudi koristi Facebook događaje svakog meseca. Baš zbog toga ih novi dizajn čini instaknutijim, a Facebook se nada da će ljudi biti skloniji da ih češće koriste.