Pratite nas i na Facebook-u

Zatvori

Lični, poslovni i kreatorski nalozi u Instagramu: u čemu je razlika?

Lični, poslovni i kreatorski nalozi u Instagramu: u čemu je razlika?

Instagram ima tri različite vrste naloga: lični, poslovni i kreatorski. Koji biste trebali koristiti, zavisi od toga kako planirate da koristite Instagram.

Sa preko 1 milijarde aktivnih korisnika mesečno, Instagram se smatra jednom od najpopularnijih aplikacija za mobilne telefone na svetu. U nastavku teksta ćemo vam prikazati koje su to razlike u tipovima naloga koje možete imati na instagramu.

 



Šta je Instagram lični nalog?

Instagram lični nalog je redovni nalog koji svi podrazumevano dobijaju. Ako imate Instagram nalog i niste učinili ništa da biste ga namerno promenili, imate lični nalog.

>> Evo zašto se Instagram smatra najboljom aplikacijom za telefone! <<

Za trenutak ćemo razmotriti prednosti profesionalnih naloga, ali postoji jedna velika prednost za lične naloge: možete ih postaviti na privatne. To znači da morate da odobrite nove pratioce tako da stranci na Internetu neće moći da pregledaju sve vaše ranije objavljene fotografije.

Iako ne morate da držite svoj nalog na Instagramu privatnim (mada bih vam preporučio), lepo je imati tu opciju. Ako se prijavljujete za novi posao, usred ste lošeg raskida ili doživljavate uznemiravanje na mreži ili ako samo želite da budete sigurni da slučajni ljudi neće moći da vide vaše fotografije nekoliko dana, možete da pređete na privatan režim —I onda se ponovo vratite u javni kada se stvari smire.

instagram personal account

Šta je Instagram poslovni nalog?

Instagram poslovni nalozi su jedna od dve vrste profesionalnih naloga. Dizajnirani su za stvarna preduzeća, poput kozmetičkih salona i Internet prodavnica, a ne za pojedince.



Poslovni nalog je uglavnom kao lični nalog. I dalje možete da objavljujete fotografije, delite stvari u svojoj Priči i ulazite u DM-ove sa ljudima. Međutim, imate pristup i nekoliko dodatnih poslovnih karakteristika, uključujući mogućnost da:

  • objavite „Uvid“ i analitiku koja vam omogućava da vidite domet stvari koje delite, rast pratioca i slično.

  • promovište postove i objavljujete oglase.

  • kreirajte postove za kupovinu povezane sa Internet prodavnicom.



  • automatski zakazuje postove pomoću aplikacija poput Kasnije .

  • imate sortirano sanduče za poruke.

  • na svom profilu imate dugme „Kontakt“ i poslovnu kategoriju.



Jedna neobičnost Instagram poslovnih naloga je ta što trebate povezati svoj nalog sa Facebook stranicom da biste prikazivali oglase ili prodavali proizvode, čak i ako ne planirate da koristite Facebook u marketingu.

instagram business account

Šta je Instagram kreatorski nalog?

Instagram kreatorski nalozi su druga vrsta profesionalnih naloga. Oni otprilike padaju između ličnih i poslovnih naloga. Dizajnirani su za javne ličnosti, uticajne osobe, jutjubere i slično.

Pomoću naloga za kreatore možete da:

  • pogledate Uvid u objave, prikazujete oglase, sortirate prijemno sanduče i pravite postove na kojima se može kupovati, kao sa poslovnim nalogom. Ne možete zakazati postove.

  • sakrijete svoje kontakt podatke i kategoriju preduzeća na svom profilu tako da više liče na lični nalog.

Kao i kod poslovnog naloga, i dalje morate da povežete nalog sa Facebook stranicom ako želite da prikazujete oglase ili kreirate postove na kojima se može kupovati.

instagram creator account

Koji nalog da koristite?

Instagram profesionalni nalozi dizajnirani su za ljude koji koriste Instagram kao deo svog marketinškog plana i žele da prikazuju oglase i prodaju proizvode ili koji imaju veliki broj pratilaca da im je potrebno sortirano prijemno sanduče i analitika. Možete da prebacite svoj trenutni Instagram nalog na profesionalni nalog.

Za većinu ljudi lični nalog je jedini Instagram nalog koji vam je potreban. Ako imate samo 100 ili 200 pratilaca, analitika vam neće puno reći, a štedi vas muke oko postavljanja Facebook stranice. Mnogo bolja karakteristika je mogućnost prebacivanja naloga na privatni u bilo kom trenutku.